poniedziałek, 10 czerwca 2013

xD

Siema ;33 co tammm ?             U mnie spoko.. może troszkę nudno ale spoko xD może dacie jakieś propozycję co mam napisać na blogu ? ? 

wtorek, 5 marca 2013

:33

ubTen styl  jest bardzo ładny. tylko mi nie pasuje ta paskowana  podkoszulka ale spoko :3 Koleżanki kazały mi coś pododawać więc dodałam :D

piątek, 4 stycznia 2013

Elegancjaaa Francja ;*

Eleganckie stroje  są fajne .. przynajmniej ja tak uważam . Dodam teraz jakieś ładne i modne oczywiście. :D

;p

To tak......  były już  stylizacje sportowe i wgl ....  więc teraz jakieś dla  panienek :3